Grattis Farmor!

Ja, idag får vi säga GRATTIS till Farmor Maggan ;-) Sigge har varit med sin mamma och pappa och firat henne idag, tyvärr glömde Sigge att köpa någon present till henne så hon fick hålla tillgodo med en massa blöta pussar och hårdhänta kramar istället! - Verkar iof som att det gick lika bra!! Hi hi.. Sigges mamma och pappa grattade ju henne med blommor och blader istället:-)

Idag har det också varit bebisfika här. Meningen var att vi skulle varit hos Lotten men Melker fick feber så vi undvek att komma dit och styrde om det till Grangatan istället. Det var väldigt kul, så himla längesedan sist.. svårt o få ihop det nu när alla har börjat jobba lite smått osv. Bjöd på "Hastbullar" eller "Filmjölksbullar" välj själv namn.. vilket verkade gå hem. Smidiga är de ju att göra och det känns bättre att ha något att bjuda på än bara kaffe!! Man är väl fostrad så hemifrån antar jag - vare sig mamma eller mormor skulle någonsin komma på tanken att bara servera en slät kopp kaffe!! Hi hi.. så nu vet ni varför jag är så rund o go;-) För många bullar o kakor i min uppväxt!! Ha ha...

Imorgon är det dags för mig att jobba igen. Sigge ska vara hemma med pappa.. eller ja, hemma och hemma vet jag ju inte.. Pappa, Sigge och Farfar ska åka och köpa nytt tak till Farfars altan så vi får väl se hur de löser det där med logistik, barn och allt.. hi hi tur att inte jag är med!

Slänger in en bild på Farmor och Sigge, dagen till ära!! Första veckan hemma och hennes första bekantskap med Sigge..... Lite stolt tror jag allt!!



Hej svejs..

Kommentarer
Postat av: Lindha

ja du är en riktigt baktant :o)

Här får det duga med kaffe & digikex om jag inte hunnit baka nåt ;)



2009-05-06 @ 09:45:44
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Lindha

ja du är en riktigt baktant :o)

Här får det duga med kaffe & digikex om jag inte hunnit baka nåt ;)



2009-05-06 @ 09:45:54
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Annica

Så solt hon ser ut Maggan!!

2009-05-06 @ 20:03:46
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0