Me & I

Ja, det blir ett snabbt inlägg nu... Hade tänkt att uppdatera igår men verkade som att det var ngt vajsing på sidan för jag lyckades inte komma in!

Ikväll är det Me & I-party hos mig kl 18.30, ni har väl inte glömt??

Ska fixa lite inför det nu...

För övrigt har det varit en kanonhelg i Mora... Mycket artister... Fredagskvällen innehöll Svenne-Rubins, Gunde Svahn, Kalle Moreus och Jill Johnsson. Lördagskvällen bjöd på Rhapsody In Rock med extraartister i form av Claes Yngström (tydligen med i ngt band som hade sin storhetstid på 80-talet!!??), sångaren i Deep Purple (oxå lite före min tid..), Mikael Rickfors och största av allt - CAROLA!! Var bara så kanon alltså! Efter föreställningarna både fredag o lördag bjöds det på disco och dans - för min del blev det en hel del bugg!! How nice?! :-) Lars-Kristerz t ex!! ;-)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Carola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I hela mitt liv har jag hånats för att jag alltid (sedan 13 år) varit ett stort fan av henne. Har väl inte alltid gillat det hon sagt/gjort kanske men det ÄR ngt magiskt med henne. Å så missade jag henne.................. :(

Kram

2009-09-01 @ 20:23:30
Postat av: Sofia

Du har ju gjort klart!! på augusti då - kanon!



Lite tidigt med lön kanske men det är väl bara bra o gör absolut inget, det enda är ju att det kanske kompletteras med ngt som inte Mats får färdigt ;)

Godnatt - hörs!

2009-09-01 @ 22:15:21
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Annica

Ni verkar ha haft det bra..



Alli är en tablett som gör att fett inte överföldigt fett tas upp av kroppen utan det kommer ut från ett annat håll.. hehehe.. Finns på apoteket, de var receptbelagda innan..

2009-09-02 @ 09:38:31
Postat av: Jessica T

Tack för trevligt party. Shoppade du mycket?

Vad roligt ni verkar haft det i Mora. Superkul

Vi ses på fredag.

2009-09-02 @ 14:06:58
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0